Październik jest miesiącem różowej wstążki czyli akcji edukacyjnych i profilaktycznych na rzecz walki z rakiem piersi.
Kevin Murphy – australijska profesjonalna marka kosmetyków fryzjerskich – od wielu lat włącza się w akcje edukacyjno charytatywną. Tegoroczna edycja kampanii Różowa Siła odbywa się pod hasłem “Jesteś silniejsza, niż myślisz”.
Kevin Murphy na swoich profilach społecznościowych ( na Instagramie profile Kevin Murphy Polska oraz Hair 2 Go) przez cały miesiąc będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą , a także uczyć jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości.
W Polska kampanię zaangażowała się dr n. med. Agnieszka Nalewczyńska ginekolog-położnik, która edukuje i uświadamia jak ważna jest wczesna diagnostyka. Akcja dotyczy nie tylko raka piersi ale także raka szyjki macicy.
Stąd współpraca z dwiema organizacjami – Federacją Stowarzyszeń Amazonki oraz Kwiat Kobiecości.
Różowa Siła to także wsparcie finansowe walki z rakiem. część dochodu z październikowej sprzedaży różowych produktów oznaczonych etykietą promocyjną z różową wstążką przekazywana jest w/w organizacjom. Produkty można teraz kupić w promocyjnej cenie w sklepie Hair2Go. Są to kosmetyki do pielęgnacji, stylizacji i teksturyzacji włosów. Dostępny jest także zestaw specjalnie dedykowany kampanii “more Than Pink” z kultową gamą Plumping oraz mini lakierem Session Spray. W kampanii biorą udział salony fryzjerskie na terenie całej Polski.
A tu specjalnie dla Was od marki Kevin Murphy instrukcja samobadania piersi.